Ανέλυσε τα δεδομένα του διημέρου και βρήκε καλές επιλογές για τα προγνωστικά της Κυριακής στη Formula 1 ο Παναγιώτης Ρουμελιώτης.
Γκουντ μόρνινγκ ντίαρ Κουβανέζοι. Πολύ πετυχημένη -βάσει του αποτελέσματος- η πρόβλεψη της Τετάρτης, αφού τη Ρεάλ στο Τσάμπιονς Λιγκ πολύ απλά δεν την ξεγράφεις. Επιστρέψαμε στα ταμεία και σήμερα ξαναπηγαίνουμε στη Φόρμουλα την Ούνο. Επιλογές αυστηρά από τη Stoiximan για τα προγνωστικά ενός Γκραν Πρι του Μαϊάμι πολυαναμενόμενο, το οποίο εμένα όμως μόνο πικρή γεύση μου αφήνει για την ώρα. Πολύ φρου φρου και άρωμα, με διάσημους, στάδια και ψεύτικα λιμανάκια (ήμαρτον ρε Γιάνκηδες…), αλλά η πίστα μου φαίνεται πολύ αδιάφορη.
Αλλιώς ξεκινάνε, αλλιώς θα τελειώσουν στο βάθρο
Πάμε γρήγορα από τα ψηλά. Σε έναν αγώνα που δεν θεωρώ ότι θα έχουμε πολλά προσπεράσματα ελέω χάραξης, η Φεράρι έφερε δύο μονοθέσια στις δύο πρώτες θέσεις, όμως δεν βλέπω να τα κρατάνε εκεί. O Φερστάπεν έδειξε να έχει καλύτερο ρυθμό από τον Σάινθ, αλλά ένα λάθος στο τελευταίο του γύρο στο Q3 δεν του επέτρεψε να διεκδικήσει τη δεύτερη συνεχόμενη πολ ποζίσιον. Ο Λεκλέρ ήταν αυτός που την καπάρωσε και έχοντας και τον Ισπανό ανάμεσα σε αυτόν και στον πρωταθλητή κόσμου, θα αισθάνεται ασφαλής για την εξασφάλιση ακόμη μίας νίκης.
Εκτίμηση: Δύσκολα θα ξεμπαστακωθεί από τη κορυφή ο Μονεγάσκος. Παιχνίδι, παρόλα αυτά, θα γίνει στη δεύτερη θέση. Συμπαθώ πάρα πολύ τον Σάινθ, θεωρώ πως βρήκε λίγη από τη χαμένη αυτοπεποίθησή του χθες, όμως ο Μαξ είναι και καλύτερος οδηγός και ίσως έχει και περισσότερα να χάσει, κάτι που μάλλον υπέρ του λειτουργεί. Δεν νομίζω ότι θα χάσει το βάθρο ο Σάινθ, δεν θα ρισκάρω με τρίκαστ όμως. Ακριβές φόρκαστ με Λεκλέρ φερστ και Φερστάπεν σέκοντ, 2.20. Όχι πολύ ψηλό, σίγουρα αρκετό.
Γιατί τριπλασιασμός ρε παλικάρια;
Πάμε και σε ένα ειδικό, στα πιο χαμηλά. Προς το τέλος της δεκάδας θα κοιτάξουμε και στο δίδυμο των Τσουνόντα (P9) και Γκασλί (Ρ7) της Άλφα Τάουρι. Δύο μονοθέσια μετά από καιρό για τους Ιταλοαυστριακούς στο Q3. Ο Γιούκις ο Τρομερός, που από ό,τι μας έδειξε το Drive to Survive βαριέται που αναπνέει, βγήκε δυνατός στη Φλόριντα και μπήκε στο Q3. Δεν είναι έκπληξη η έβδομη θέση στην εκκίνηση για τον Γκασλί, από την άλλη, αφού το νούμερο δέκα (ελέω Ζιζού) του γκριντ μας έχει συνηθίσει σε καλές παρουσίες. Γενικά και το μονοθέσιο πάντως φάνηκε να είναι καλό, με τα Ιαπωνικά άλογα να καλπάζουν, ειδικά στη πίσω ευθεία.
Εκτίμηση: Εδώ ίσως έχουμε λαθάκι. Πίσω από τη δυάδα ξεκινάνε οι δύο Άστον Μάρτιν (εδώ γελάμε), ο κακός Ράσελ των κατατακτηρίων και ο Ρικιάρντο που ποτέ δεν βρήκε σταθερότητα στη ΜακΛάρεν του. Κοινώς, πόσοι από αυτούς θα μπορούσαν να τους περάσουν; Σε αυτή την ερώτηση, οι στοιχηματικές απαντάνε «πολλοί». Γιατί ρε μάγκες; Κόντρα εμείς. Να τερματίσουν και οι δύο στη δεκάδα, σε απόδοση τριπλασιασμού παρακαλώ.
Κάτι από τσίρκο, κάτι από Λούνα Παρκ
Τελευταίες επιλογές, οι οποίες έχουν να κάνουν με εγκαταλείψεις. Δεν θα πάμε σε κάποιο άντερ, αφού οι στοιχηματικές ούσες ψιλιασμένες έχουν βάλει χαμηλά αποδόσεις και λάιν και δεν με τραβάνε για ποντάρισμα. Νέα, κλειστή πίστα και με πιθανότητες για βροχόπτωση. Και να μην δείξει την οργή του ο Δίας πάντως, η χάραξη δεν είναι και για πολύ μεγάλες μάχες, κάτι που φάνηκε και στον αγώνα W-Series. Ναι, προσπερνάμε τα χαζά στερεότυπα για γυναίκες και οδήγηση (γελάσαμε άτιμοι) και εστιάζουμε στο ότι έμοιαζαν με συγκρουόμενα και όχι αγωνιστικά στη πίστα.
Novibet – Με ακόμα καλύτερο cash out.
Εκτίμηση: Μάλιστα, σε μία εγκατάλειψη, πρώτα βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά οι υπεύθυνοι πάθανε τραυματιοφορείς ΑΕΛ, πέταξαν το μονοθέσιο κάτω και έβγαλαν κόκκινη σημαία. Δεν θα ξαναγίνει αυτό, αλλά πιστεύω πως σε περίπτωση ατυχήματος θα διακόψουν πιο εύκολα τον αγώνα. Κόκκινη σημαία στο 2.50 η επόμενη επιλογή λοιπόν.
Όσον αφορά τα αυτοκίνητα ασφαλείας, ήθελα να πάω στο 3+, έχοντας στο νου όμως τη προοπτική της άμεσης διακοπής του αγώνα, θα πάω στο πιο «ήρεμο» δύο για τον αριθμό εμφάνισής τους, στο 3.10. Όταν σκέφτεσαι εγκατάλειψη, όμως, το μυαλό σου πάει σε έναν άνθρωπο. Μυθικός οδηγός, μυθικό και το μονοθέσιο. Για όλα τα στραβά βέβαια, αφού όλο και κάποιο φρένο χάνει ο οδηγός, όλο και κάποια ανισορροπία εμφανίζει το αυτοκίνητο και έτσι γίνεται ένα με τη μπαριέρα.
Περί του Νικόλα του Λατίφι ο λόγος, τον οποίο βρίσκω να εγκαταλείψει στο τετραπλασιασμό! Τα βλέπει ο καλός φίλος και συνεργάτης Κούρος αυτά και θα μετανιώνει που ασχολήθηκε με Σούπερ Λίγκα στη σημερνή του στήλη…
Μονό | ||
---|---|---|
22:30 | Φορκάστ με ακριβή σειρά πρόβλεψης 1. Λεκλέρ 2.Φερστάπεν | 2.20 |
BET: 10 units |
Μονό | ||
---|---|---|
22:30 | Να τερματίσουν και οι δύο οδηγοί στις βαθμολογούμενες θέσεις Άλφα Τάουρι | 3.00 |
BET: 7 units |
Μονό | ||
---|---|---|
22:30 | Κόκκινη σημαία κατά τη διάρκεια του αγώνα Nαι | 2.50 |
BET: 5 units |
Μονό | ||
---|---|---|
22:30 | Αριθμός εμφάνισης αυτοκινήτου ασφαλείας - Δεν προσμετράται το Virtual Safety Car 2 | 3.10 |
BET: 5 units |
Fun Bet | ||
---|---|---|
22:30 | Να μην πάρει κατάταξη στον αγώνα Λατίφι | 4.00 |
BET: 3 units |
Θέλεις να μη χάνεις ανάρτηση στον δρόμο για το ταμείο;
Κάνε like στη σελίδα του Koubanezos.gr στο Facebook
Εντάξου στο μεγάλο chat του Telegram
Κάνε εγγραφή στο κανάλι του Koubanezos.gr στο Youtube
Follow το Koubanezos.gr στο Twitter
Ακολούθησε το Koubanezos.gr στο Instagram
Εντάξου στο group του Koubanezos.gr στο Facebook