Στα 1,7 δις τα έσοδα για τα δικαιώματα της Premier League στις ΗΠΑ

Στα 1,7 δις τα έσοδα για τα δικαιώματα της Premier League στις ΗΠΑ

Η Premier League προσβλέπει στις Ηνωμένες Πολιτείες για να αυξήσει τα έσοδά της από τα τηλεοπτικά δικαιώματα.

Η συμφωνία με την Comcast για τη μετάδοση της κορυφαίας αγγλικής κατηγορίας στις ΗΠΑ θα λήξει στο τέλος της τρέχουσας σεζόν, οπότε οι σύλλογοι θα συναντηθούν την επόμενη εβδομάδα για να συζητήσουν το θέμα.

Ενώ η Premier είναι ευχαριστημένη με την κάλυψη του Comcast στο NBC, εν τούτοις ο συνεταιρισμός βλέπει την ευκαιρία να διπλασιάσει ή να τριπλασιάσει την αξία της συμφωνίας για τα τηλεοπτικά δικαιώματα, εξετάζοντας την αγορά για νέους ραδιοτηλεοπτικούς οργανισμούς.

Η Comcast – εξηγεί το Bloomberg – έχει πληρώσει 150 εκατομμύρια δολάρια ανά σεζόν βάσει της προηγούμενης συμφωνίας και αναμένεται να επενδύσει τουλάχιστον 300 εκατομμύρια ανά σεζόν για μια πιθανή ανανέωση.

Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να φέρει τη συνολική αξία του εγχειρήματος στα 2 δισεκατομμύρια δολάρια (1,7 δισεκατομμύρια ευρώ).

«Σίγουρα, θέλουμε να συνεχίσουμε την άριστη σχέση μας με την Premier League. Τώρα, στην ένατη σεζόν μας, εργαστήκαμε μαζί για να οδηγήσουμε σε σημαντική ανάπτυξη του αθλήματος στις Ηνωμένες Πολιτείες, με μια πρωτοποριακή παραγωγή και απαράμιλλη προώθηση», ανέφερε η NBC Sports σε ανακοίνωσή της.

Το ESPN απόκτησε πρόσφατα τα δικαιώματα για ισπανική La Liga για 175 εκατομμύρια δολάρια ετησίως. Για το λόγο αυτό, η Premier στοχεύει να υπερβεί αυτή τη συμφωνία με μια νέα δική της.

Το πρωτάθλημα δείχνει μια ανανεωμένη δύναμη χάρη στην επιστροφή του Κριστιάνο Ρονάλντο – μεταξύ άλλων – και με την Αγγλία να κυριαρχεί στο Champions League, με τον τελικό μεταξύ Τσέλσι και Μάντσεστερ Σίτι.

Συνεπώς, η προσφορά θα πρέπει να είναι σε υψηλό επίπεδο, με πολλές από τις μεγαλύτερες εταιρείες μέσων ενημέρωσης στον κόσμο να αναζητούν την ενίσχυση των υπηρεσιών ροής τους.

Η ESPN, η WarnerMedia και η ViacomCBS Inc. αναμένεται να υποβάλουν προσφορά για τα δικαιώματα, προτείνοντας τη διαίρεση της προσφοράς μεταξύ γραμμικής και ροής τηλεόρασης.

Ανάμεσα στους σχετικούς ραδιοτηλεοπτικούς φορείς να μπορούσε επίσης να είναι η Amazon, η οποία έχει ήδη κατοχυρώσει τα δικαιώματα της Premier League σε ορισμένες ευρωπαϊκές περιοχές.