Αφιέρωμα στο νέο πρωτάθλημα της Formula 1

Αφιέρωμα στο νέο πρωτάθλημα της Formula 1

Αγαπητοί αναγνώστες ετοιμαζόμαστε για ακόμα ένα συναρπαστικό πρωτάθλημα στον μαγικό κόσμο της Formula 1. Οι ομάδες παρουσίασαν τα οδηγικά τους δίδυμα και τα μονοθέσια και είναι έτοιμοι για το φετινό μαραθώνιο. Μεταγραφές αρκετών οδηγών, μία νέα ομάδα και τρεις πρωτοεμφανιζόμενοι που τραβάνε τα βλέμματα πάνω τους. Ανάλυση για όλα όσο περιμένουμε τη φετινή χρονιά στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

  • Το απόλυτο chat για live betting αλλά και χαβαλέ. Μπείτε στο Telegram του Koubanezos.gr

Ανάλυση ομάδων και οδηγοί

Mercedes AMG – Petronas

Η ομάδα που κυριαρχεί τα τελευταία εφτά χρόνια, έχοντας ισάριθμους τίτλους, ξεκινάει και φέτος από την θέση του οδηγού. Τα «ασημί βέλη» έχουν τον τίτλο του φαβορί και μένει να φανεί εάν θα απειληθούν από κάποια άλλη ομάδα. Το φετινό μονοθέσιο, Mercedes W12, δεν διαφέρει από το περσινό, με την ομάδα να κρατάει το μαύρο χρώμα. Πίσω από το τιμόνι της W12 θα βρίσκονται για πέμπτη χρονιά οι Λιούις Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας.

Χρονιά ορόσημο αναμένεται να είναι το 2021 για τον Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός έχει πλέον τις περισσότερες νίκες (95) και τις περισσότερες Pole positions (98). Θέλει να φτάσει σε τριψήφιο αριθμό και στις δύο κατηγορίες κάτι που λογικά θα συμβεί φέτος. Τι είναι αυτό όμως που θέλει περισσότερο; Μα φυσικά να κατακτήσει τον 8ο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Πέρσι ο Βρετανός ισοφάρισε τον θρύλο Μίκαελ Σουμάχερ και φέτος θα προσπαθήσει να τον ξεπεράσει.

Ο Βάλτερι Μπότας καλείται να διώξει την ταμπέλα του «δεύτερου οδηγού» και να διεκδικήσει επί ίσης το πρωτάθλημα. Βρίσκεται πέντε χρόνια στην κορυφαία ομάδα, χωρίς να έχει καταφέρει να διεκδικήσει τον τίτλο. Η δική του απόδοση κρίνει εν πολλοίς τις ισορροπίες στο εσωτερικό της ομάδας. Ο Φινλανδός έχει την ταχύτητα και μένει να φανεί εάν θα καταφέρει να αμφισβητήσει τα πρωτεία του team mate του.

Red Bull Racing Honda

Η χρονιά που πέρασε έφερε ανάμεικτα συναισθήματα στην ομάδα από την Αυστρία. Ήταν με διαφορά το δεύτερο ταχύτερο μονοθέσιο στο πρωτάθλημα υστερώντας όμως από την Mercedes. Φέτος, η ανάλυση της RB16B δείχνει να έχει το καλύτερο στήσιμο. Έδειξε ότι έχει την ταχύτητα και την αξιοπιστία και μένει να φανεί εάν μείωσε την διαφορά από την Mercedes. Ο Μαξ Φερστάπεν παραμένει ο πρώτος οδηγός έχοντας δίπλα του έναν πολύ γρήγορο πιλότο.

Μετά από χρόνια η Red Bull απέκτησε έναν οδηγό που δεν ήταν μέλος των ακαδημιών της. Ο Σέρχιο Πέρεζ εξαργύρωσε την εξαιρετική περσινή του χρονιά και πλέον έχει την δυνατότητα να διεκδικεί νίκες. Ένας πολύ γρήγορος οδηγός, με εκρηκτικό ταπεραμέντο που καλείται να προσφέρει περισσότερα απ’ ότι ο προκάτοχός του.

Η Red Bull φαντάζει ως η μεγαλύτερη απειλή για να ρίξει την Mercedes από την κορυφή. Έχοντας δύο ταλαντούχους οδηγούς, που έχουν δείξει την αξία τους, θα επιτεθεί από την αρχή με στόχο το πρωτάθλημα. Ο Φερστάπεν καλείται να δείξει ότι μπορεί να είναι ανταγωνιστικός και φέτος. Ενδιαφέρον έχει εάν θα μπορέσει να διαχειριστεί την πίεση του πρωταθλήματος. Εάν ο Πέρεζ προσαρμοστεί γρήγορα στις απαιτήσεις του μονοθεσίου η μάχη για τον τίτλο στους κατασκευαστές αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.

McLaren

Η ευχάριστη έκπληξη του 2020 ξεκινάει την φετινή χρονιά έχοντας ακόμα μεγαλύτερες βλέψεις και στόχους. Η ομάδα άλλαξε φέτος προμηθευτή κινητήρα, έχοντας πλέον εκείνον της Mercedes. Η MCL35M θέλει να ανέβει ακόμα περισσότερο στην κατάταξη μετά την περσινή φανταστική χρονιά που τερμάτισε στην τρίτη θέση. Η προσαρμογή στον νέο κινητήρα θα είναι δύσκολη και για αυτό προτιμήθηκε ένας οδηγός εξαιρετικός στην εξέλιξη του μονοθεσίου.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήρθε με μοναδικό στόχο την επιστροφή στις νίκες. Ο Αυστραλός έκανε μία πολύ καλή σεζόν και απέδειξε ότι παραμένει σε υψηλό επίπεδο. Έχοντας στο πλευρό του τον ταλαντούχο Λάντο Νόρις, η McLaren θέλει να εδραιωθεί στην τρίτη θέση έχοντας το βλέμμα ψηλότερα. Η ομάδα έχει θέσει ψηλά το στόχο, κοιτάει όμως περισσότερο το μέλλον. Με κάθε επισημότητα έχει ενημερώσει ότι η ομάδα ετοιμάζεται για το 2022, χρονιά τεράστιων αλλαγών στα μονοθέσια.

Aston Martin Cognizant

Η Racing Point τράβηξε τα βλέμματα πάνω της την περσινή χρονιά, όχι μόνο για αγωνιστικούς λόγους. Φέτος η ομάδα άλλαξε όνομα, με την συμμετοχή της Aston Martin να δίνει κύρος στην ομάδα. Ακόμα μεγαλύτερο κύρος απέκτησε όταν να ανακοίνωσε τον τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ. Οι ιθύνοντες της ομάδας δηλώνων σε κάθε ευκαιρία πως στόχος είναι μόνο η ομάδα να παλεύει για τις νίκες. Εκμεταλλευόμενη το σασί που οδήγησε την ομάδα στην τέταρτη θέση, η νέα AMR21 θέλει να κάνει το βήμα παραπάνω.

Ο Φέτελ είπε πως το πλάνο της ομάδας τον κράτησε στην Formula 1 καθώς έθεσε ως στόχο το πρωτάθλημα. Πόσο εφικτό είναι αυτό θα φανεί στην πίστα. Η ανάλυση με τα πρώτα δείγματα πάντως είναι ενθαρρυντική. Στο πλευρό του Γερμανού θα βρίσκεται ο Λανς Στρολ, γιος του δισεκατομμυριούχου ιδιοκτήτη της ομάδας. Η ομάδα θέλει φέτος να αποδείξει πως η περσινή χρονιά δεν ήταν πυροτέχνημα και να βρεθεί σε ακόμα ψηλότερες θέσεις.

Alpine

Η Renault άλλαξε όνομα και πλέον θα αγωνίζεται ως Alpine F1 Team. Επίσης ξεχάστε το κίτρινο χρώμα, μιας και το μονοθέσιο είναι μπλε, με λευκά και κόκκινα χαρακτηριστικά. Τα χρώματα του μονοθεσίου έχουν εμπνευστεί από την Γαλλική σημαία. Η σημαντικότερη όμως είδηση ήταν η επιστροφή του Φερνάντο Αλόνσο στη Formula 1 μετά από δύο χρόνια. Ο «Νάντο» είχε ένα ατύχημα τον Φλεβάρη όπου έσπασε το σαγόνι του κάνοντας ποδήλατο. Αυτό όμως δεν τον επηρέασε καθόλου, δείχνοντας στις ελεύθερες δοκιμές ότι παραμένει αρκετά γρήγορος.

Στο πλευρό του θα βρεθεί ο Εστεμπάν Οκόν. Ο νεαρός Γάλλος ήταν ευθέως ανταγωνιστικός πέρσι και θέλει φέτος να διατηρήσει τα κεκτημένα. Την περσινή χρονιά φάνηκε η εξέλιξη τόσο στον σασί όσο και στον κινητήρα της Renault. Ερωτήσεις δημιουργήθηκαν από την απομάκρυνση του αγωνιστικού διευθυντή Σιρίλ Αμπιτεμπούλ. Την θέση του θα πάρει ο Νταβίντε Μπρίβιο, που κατέκτησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα Moto GP 2020 με την Suzuki.

Scuderia Ferrari

Το 2020 ήταν μία από τις χειρότερες χρονιές στην ιστορία της ομάδας. Οι «κόκκινοι» στις περισσότερες πίστες ήταν απογοητευτικοί και εμφανώς πιο αργοί από τους ανταγωνιστές τους. Η ομάδα ξεκίνησε από τον περασμένο Αύγουστο να δουλεύει με στόχο την βελτίωση της κινητήριας μονάδας. Η ανάλυση από τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ξεκάθαρη βελτίωση τόσο στην δύναμη του κινητήρα όσο και στην αεροδυναμική του. Η ομάδα όμως κρατάει χαμηλό προφίλ και δεν βάζει υψηλούς στόχους για την νέα χρονιά.

Η SF21 θα είναι το πρώτο μονοθέσιο στην ιστορία της ομάδας με πράσινο χρώμα πάνω του. Εννοείται πως το κόκκινο κυριαρχεί με τις πράσινες λεπτομέρειες να είναι εμφανής στο πάνω μέρος. Ο Σαρλ Λεκλέρ προβιβάστηκε σε πρώτο οδηγό της ομάδα, μετά από δύο πολύ καλές χρονιές. Ο νεαρός Μονεγάσκος δεν απέφυγε τα λάθη την περσινή χρονιά, έδειξε όμως ξανά στοιχεία από το πλούσιο ταλέντο του. Στο πλευρό του θα βρίσκεται ο Κάρλος Σάινθ, που προέρχεται από την καλύτερη χρονιά της καριέρας του. Ο Λεκλέρ δήλωσε πως το κλίμα μεταξύ τον δύο οδηγών είναι εξαιρετικό. Οι φετινές απαιτήσεις είναι χαμηλές, καθώς και η ίδια η ομάδα κρατάει χαμηλούς τόνους. Προφανώς και η θέση της ομάδας δεν είναι στην έκτη θέση που τερμάτισε πέρσι.

Scuderia Alpha Tauri

Η δεύτερη ομάδα της Red Bull έκανε μία άνευ προηγουμένων εξαιρετική χρονιά πέρσι. Μπορεί να τερμάτισε στην έβδομη θέση, κατέκτησε όμως την δεύτερη νίκη της ιστορίας της. Στους περισσότερους αγώνες είχε οδηγούς μέσα στους βαθμούς ενώ ήταν πολύ αξιόπιστη. Η AT02 θέλει συνεχίσει την περσινή εξαιρετική συνεργασία με την Honda και στην ομάδα είναι έτοιμοι για το βήμα παραπάνω.

Ο Πιέρ Γκασλί, κατέκτησε την πρώτη του νίκη πέρσι και θα είναι και φέτος ο πρώτος οδηγός της ομάδας. Ο Γάλλος θέλει να αποδείξει στην Red Bull ότι η απομάκρυνσή του είναι λανθασμένη. Δίπλα του θα βρεθεί ο Ιάπωνας rookie Γιούκι Τσουνόντα που τράβηξε τα βλέμματα μετά την εξαιρετική του χρονιά στην Formula 2. Στην ομάδα γνωρίζουν ότι δύσκολα θα διεκδικήσουν νίκη φέτος, παρόλα αυτά θέλουν να διατηρήσουν την περσινή τους συνέπεια.

Alpha Romeo

Μία από τις τρεις χειρότερες ομάδας της προηγούμενης χρονιάς, κατάφερε να πάρει την όγδοη θέση. Μία πολύ σημαντική θέση που προσέφερε αρκετά έξτρα χρήματα στην Ιταλική ομάδα. Στηριζόμενη στον κινητήρα της Φερράρι, αντιμετώπισε παρόμοια προβλήματα που ελπίζει να ξεπεραστούν φέτος. Ο στόχος παραμένει ο ίδιος, να είναι δηλαδή πάνω από Χάας και Γουίλιαμς, κοιτώντας παράλληλα και ψηλότερα.

Η ομάδα διατήρησε το ίδιο αγωνιστικό της δίδυμο. Κίμι Ραϊκόνεν και Αντόνιο Τζιοβινάτζι δημιουργούν ένα μείγμα εμπειρίας και ταχύτητας. Οι δύο οδηγοί συνυπάρχουν αρμονικά, έχοντας διαφορετικούς στόχους. Μένει να φανεί πόσο καλύτερη θα είναι φέτος η κινητήρια μονάδα αλλά και εάν θα μπορέσει να την διαχειριστεί καλύτερα η ομάδα.

Haas

Με διαφορά η ομάδα που έκανε την μεγαλύτερη στροφή στην φιλοσοφία της. Στηριζόμενη εδώ και χρόνια στο ίδιο αγωνιστικό δίδυμο, οι Αμερικάνοι φέτος άλλαξαν πορεία. Έδωσαν το τιμόνι σε δύο rookies, που έρχονται όμως στην Formula 1 με τις καλύτερες συστάσεις. Από την μία λοιπόν, ο Νικίτα Μαζέπιν που έκανε μερικές εξαιρετικές εμφανίσεις στην F2. Κέρδισε την θέση του στηριζόμενος παράλληλα και στους δυνατούς χορηγούς που τον ακολουθούν από την Ρωσική αγορά.

Μαζί του στην ομάδα θα είναι ο πρωταθλητής της Formula 2 και γιος του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή Μίκαελ Σουμάχερ. Ο Μικ Σουμάχερ αποδεικνύει συνεχώς τα τελευταία χρόνια πως δεν έχει μόνο το όνομα αλλά έχει και ένα τεράστιο ταλέντο. Κατέκτησε τον τίτλο στην δεύτερη χρονιά του στη Formula 2 και δείχνει έτοιμος να βαδίσει στα χνάρια του πατέρα του. Τον ακολουθεί η φήμη του οδηγού που δουλεύει πολύ πάνω στο μονοθέσιο και για αυτό βελτιώνεται συνεχώς. Η φετινή χρονιά είναι ένα στοίχημα για την ομάδα και μένει να φανεί εάν θα το κερδίσει.

Williams

Η περσινή μεταβατική χρονιά άφησε καλές εντυπώσεις. Η ομάδα διεκδικούσε την είσοδό της στο Q2 των κατακτήριων δοκιμών σχεδόν κάθε εβδομάδα, υστερούσε όμως σε ρυθμό αγώνα. Η βελτίωση είναι εμφανής αλλά υπάρχει ακόμα μεγάλη απόσταση από τις υπόλοιπες ομάδες. Αυτή την απόσταση ελπίζουν να καλύψει η FW43B. Το νέο μονοθέσιο άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις στις ελεύθερες δοκιμές και τα χαμόγελα επέστρεψαν στις τάξεις της ομάδας.

Τζορτζ Ράσελ και Νίκολας Λατίφι θα είναι και φέτος το δίδυμο, έχοντας ως πρωταρχικό στόχο τους βαθμούς. Η ομάδα μετά από χρόνια είναι σταθερή οικονομικά και το ίδιο θέλει να συμβεί και στην αγωνιστική πορεία της. Θα θελήσει να εκμεταλλευτεί την εξέλιξη του μονοθεσίου της και να ξεκολλήσει από την τελευταία θέση. Η ανάλυση από τις δοκιμές έδειξε ότι βρίσκεται μπροστά από την Χάας και κοντά στην Άλφα Ρομέο. Μένει να φανεί αυτό και στην πίστα.

Πρόγραμμα

26-28/3Μπαχρέιν03-05/9Ολλανδία
16-18/4Ιταλία – Ίμολα10-12/9Ιταλία – Μόντσα
30-02/5Πορτογαλία24-26/9Ρωσία
07-09/5Ισπανία01-03/10Σιγκαπούρη
20-23/5Μονακό08-10/10Ιαπωνία
04-06/6Αζερμπαϊτζάν22-24/10Η.Π.Α.
11-13/6Καναδάς29-31/10Μεξικό
25-27/6Γαλλία05-07/11Βραζιλία
02-04/7Αυστρία19-21/11Αυστραλία
16-18/7Μεγ. Βρετανία03-05/12Σουηδία
30-01/8Ουγγαρία10-12/12Η.Α.Ε.
27-29/8Βέλγιο

Μακροχρόνια

Η Red Bull έδειξε ότι βρίσκεται πολύ κοντά στην Mercedes και πλέον μένει να φανεί και σε ρυθμό αγώνα αυτό. Θα στηρίξω όμως τον Φερστάπεν, ο οποίος έκανε σχεδόν αλάνθαστη χρονιά πέρσι. Θα είναι η μεγαλύτερη απειλή για τα «ασημί βέλη» και θα διεκδικήσει βάθρα και νίκες. Σε σύνολο 21 αγώνων θεωρώ εξαιρετική επιλογή το Over 14,5 βάθρα για τον νεαρό Ολλανδό. Ο Πέρεζ, θα κληθεί να αποδείξει πως πήγε στην Red Bull με σκοπό να διεκδικεί νίκες. Οι αποδόσεις θεωρούν σχεδόν σίγουρο ότι ο Μεξικανός θα κατακτήσει σχεδόν μία νίκη.

Όμως πέρσι είδαμε πως το μονοθέσιο της ομάδας έχει δυσκολέψει αρκετά στην οδήγηση. Πιστεύω ότι θα χρειαστεί χρόνος προσαρμογής πίσω από το τιμόνι και δεν θεωρώ ότι θα καταφέρει να φέρει νίκη. Τέλος, εξαιρετική απόδοση έχει το ποντάρισμα κάποιος οδηγός να πάρει κατάταξη σε όλους τους αγώνες. Τι σημαίνει αυτό; Έστω και ένας οδηγός να μην εγκαταλείψει σε κανένα αγώνα. Κάτι τέτοιο πέρσι πέτυχε ο Χάμιλτον, δεν συμμετείχε όμως σε έναν αγώνα λόγω κορωνοϊού. Αξίζει το ποντάρισμα ειδικά σε τιμές τριπλασιασμού.

  • Pre game picks και στο Instagram του Koubanezos.gr! Κάντε follow και δείτε τα καλύτερα προγνωστικά
Μακροχρόνια
Νίκες
Πέρεζ Under 0,5
2.50
Βάθρα
Φερστάπεν Over 14,5
2.00
Να πάρει κατάταξη σε όλους τους αγώνες
Οποιωσδήποτε οδηγός
3.00
21+ | Αρμόδιος Ρυθμιστής ΕΕΕΠ | Κίνδυνος εθισμού & απώλειας περιουσίας | Γραμμή βοήθειας ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | Παίξε Υπεύθυνα
* Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις