ΑΧΑΣΤΗ ΤΡΙΠΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ* ΕΓΓΡΑΦΗΣ!

ΔΩΡΟ* ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ

ΣΟΥΠΕΡ ΠΡΟΣΦΟΡΑ* ΜΕ ΔΩΡΑ* ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗ

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ* ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΛΙΓΟ

ΚΑΤΑΘΕΣΗ; LAST YEAR!

Ο ρόλος της FIA, η εξέλιξη ενός θρύλου και το τι έρχεται

ΔΩΡΟ* ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ

H BET365 ΣΕ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΕΙ ΜΕ ΣΟΥΠΕΡ ΠΡΟΣΦΟΡΑ*!

H BET365 ΣΕ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΕΙ ΜΕ ΣΟΥΠΕΡ ΠΡΟΣΦΟΡΑ*!

ΣΟΥΠΕΡ ΠΡΟΣΦΟΡΑ* ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑΤΟΣ

ΣΟΥΠΕΡ ΠΡΟΣΦΟΡΑ* ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑΤΟΣ

ΤΡΙΠΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ* ΦΩΤΙΑ ΜΕ 700 ΔΩΡΑ*

ΤΡΙΠΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ* ΦΩΤΙΑ ΜΕ 700 ΔΩΡΑ*

ΤΡΕΛΟ ΔΩΡΟ* ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

ΤΡΕΛΟ ΔΩΡΟ* ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

ΣΟΥΠΕΡ ΠΡΟΣΦΟΡΑ* ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΜΕ ΔΙΠΛΟ ΔΩΡΟ*

ΣΟΥΠΕΡ ΠΡΟΣΦΟΡΑ* ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΜΕ ΔΙΠΛΟ ΔΩΡΟ*

Ο ρόλος της FIA, η εξέλιξη ενός θρύλου και το τι έρχεται

LIVE BETTING 24/7!

Best Picks

Best Picks Πέμπτης με κρίσιμες μονομαχίες για ΠΑΟΚ και Ολυμπιακό

μελετημένα προγνωστικά

Η πρόκριση θα έρθει από αέρος

προγνωστικά στοιχήματος

Με ειδικά στην Τούμπα για το 2.13

προγνωστικά

Πέφτουν κορμιά στο «Βελοντρόμ»

σημείο ημέρας.

Φενέρμπαχτσε – Ολυμπιακός: Ανάλυση & Προγνωστικά αγώνα

Επιστρέφει ο δαίμονας με 1.80

Επιστρέφει ο δαίμονας με 1.80

Έντεκα μέρες είναι πολλές

Έντεκα μέρες είναι πολλές

Δυάδα δυνατή απόψε

Δυάδα δυνατή απόψε

σημείο ημέρας.

ΠΑΟΚ – Κλαμπ Μπριζ: Ανάλυση & Προγνωστικά αγώνα

Εμπιστοσύνη στο ανοιχτό παιχνίδι!

Εμπιστοσύνη στο ανοιχτό παιχνίδι!

ΑΧΑΣΤΗ ΤΡΙΠΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ* ΕΓΓΡΑΦΗΣ!

Ο ρόλος της FIA, η εξέλιξη ενός θρύλου και το τι έρχεται

Ο ρόλος της FIA, η εξέλιξη ενός θρύλου και το τι έρχεται

Υπάρχουν πολλές απόψεις για το τι κάνει λαοφιλές ένα άθλημα. Η κυρίαρχη απάντηση θα είναι πάντα το συναίσθημα! Ο αθλητισμός σε όλες τις μορφές του, θα είναι πάντα ένας τρόπος εναρμόνισης με τα συναισθήματά μας, είτε αυτά κρύβονται μέσα μας, είτε εξωτερικεύονται εύκολα. Η Formula 1 αποτελεί ένα από τα αθλήματα που προκαλούν έντονα συναισθήματα στο κόσμο. Δεν είναι τυχαίο πως αποτελεί τη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού εδώ και δεκαετίες.

Και αν παλιότερα είχε το μεγαλύτερο κομμάτι στη πίτα του φίλαθλου κοινού, τα πράγματα τα τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει λίγο. Λίγο η έλλειψη οδηγών συμβόλων, λίγο η έλλειψη ανταγωνισμού, λίγο (ή πολύ) οι μεγάλες αλλαγές στη διαρρύθμιση την μονοθεσίων από άποψη τεχνολογική, μηχανική έως και εμφανισιακή, έχουν αφαιρέσει λίγο από την αίγλη του αθλήματος.

Ο ρόλος της FIA

Ο ρόλος της FIA, η εξέλιξη ενός θρύλου και το τι έρχεται

Η FIA(Federation Internationale de l’Automobile) ήτοι διεθνής ομοσπονδία αυτοκινήτου, σαν ο αρμόδιος φορέας για την διεξαγωγή και επόπτευση του παγκόσμιου πρωταθλήματος, έχει ένα πολύ δύσκολο και πολυεπίπεδο ρόλο. Πολλοί θεωρούν, πως κάνει ότι μπορεί για να κάνει λιγότερο δημοφιλές το σπορ με τις αλλαγές που θεσπίζει, άλλες μεγάλες (βλέπε μετατροπή κινητήρων σε υβριδικούς) και άλλες μικρότερες (βλέπε αλλαγές σε αεροδυναμικά και μηχανικά μέρη).

Δε θα μπορούσαν να έχουν μεγαλύτερο άδικο και εξηγούμαι. Είναι πολύ δύσκολο να εναρμονίσεις ένα άθλημα που απαιτεί το μέγιστο βαθμό τεχνολογικών και μηχανικών καινοτομιών, με αυτά που σου ορίζουν ως επιτρεπόμενα οι διαφορές επιτροπές, είτε είναι τεχνολογίας, είτε σχεδιασμού, είτε περιβάλλοντος, είτε ασφαλείας. Εν μέσω όλων αυτών των περιορισμών η  FIA καλείται να δημιουργεί και να εποπτεύει το επιτρεπόμενο όριο στο οποίο οι σχεδιαστές και μηχανικοί καλούνται να καινοτομήσουν και να δημιουργήσουν μονοθέσια που όχι μόνο θα είναι ανταγωνιστικά, αλλά κυρίως νόμιμα και θελκτικά στο μάτι του θεατή.

Εν κατακλείδι και λαμβάνοντας υπόψιν τη δυσκολία των παραπάνω, η FIA προσπαθεί και κάνει αν όχι εξαιρετική, τουλάχιστον πολύ καλή δουλειά, ώστε να εναρμονίζει τις συνθήκες της εποχής με τις απαιτήσεις των εκάστοτε ομάδων κάθε φορά.

Ένας ο κορυφαίος όλων 

Έχοντας φτάσει λοιπόν εν έτη 2020, πολλοί έχουν να πουν πως η ανταγωνιστικότητα στο χώρο έχει εκλείψει. Εγώ σας λέω λοιπόν πως είμαστε πολλοί τυχεροί, γιατί τα τελευταία 30 χρόνια έχουμε τη πολυτέλεια να έχουμε ζήσει τους δυο κορυφαίους πιλότους όλων των εποχών βάση αριθμών πάντα. Ναι το ποιος είναι ο κορυφαίος ever είναι μεγάλη κουβέντα και σίγουρα δεν είναι εύκολο να επιλυθεί, όταν έχεις να συγκρίνεις διαφορετικά οδηγικά στυλ και διαφορετικές εποχές και τεχνολογίες.

Ο ρόλος της FIA, η εξέλιξη ενός θρύλου και το τι έρχεται

Το μόνο σίγουρο είναι πως ο κορυφαίος οδηγός βάση αριθμών, οδηγεί ακόμα και θα έχουμε τη χαρά να τον παρακολουθούμε για όσα χρόνια θεωρεί πως μπορεί να σταθεί σε υψηλό επίπεδο, αφού έχει φτάσει και τα 35! Υπάρχουν και αυτοί που λένε πως ήταν ο πιο τυχερός οδηγός, αφού έπεσε στην εποχή της παντοδυναμίας της Mercedes και εν μέρει δεν έχουν άδικο.

Αυτό που δε μπορείς να του αμφισβητείς όμως, είναι η συνολική του παρουσία στο χώρο. Και δεν είναι μόνο οι αριθμοί που μιλάνε από μόνοι τους, με 95 νίκες, 98 pole positions και 164 παρουσίες σε βάθρο που τον κάνουν το κορυφαίο όλων, είναι και η συμπεριφορά του τόσο εντός, όσο και εκτός πίστας. Εκτός από εξαιρετικός οδηγός με ελάχιστα λάθη σε ένα τόσο δύσκολο και ακραίο, σε σωματικά και πνευματικά επίπεδα σπορ (πολλοί τον αποκαλούν ρομπότ, για τη ψυχρή και αλάνθαστη οδήγηση του), είναι και ένας εξαιρετικός άνθρωπος και επαγγελματίας απέναντι σε συναδέλφους και αντιπάλους και αποτελεί πρότυπο σε πολλούς νέους Βρετανούς και όχι μόνο.

Τον οδηγό που πολλοί αγαπάνε να μισούν, συμπεριλαμβανομένου και του υπογράφοντα, είχαμε και έχουμε τη δυνατότητα να τον θαυμάζουμε από τα πρώτα του βήματα στο χώρο, μέχρι τη στιγμή που πέρασε στο πάνθεον της ιστορίας με τα επιτεύγματα του και λογικά έπαιται και συνέχεια.

Τι καινούριο έρχεται 

Ο ρόλος της FIA, η εξέλιξη ενός θρύλου και το τι έρχεται

Μία συνέχεια αρχής γενομένης από το επόμενο πρωτάθλημα του 2021, όπου θα έχουμε αρκετά να περιμένουμε. Μετά τη κουτσουρεμένη χρόνια του κορωνοϊού, όπως θα μείνει να τη θυμόμαστε, βάση προγράμματος το επόμενο πρωτάθλημα θα έχει 23 αγώνες, που μπορεί να φτάσουν και τους 25 αν υπάρξουν οι απαραίτητες προϋποθέσεις. Αρχή θα γίνει στις 14 Μαρτίου από την Αυστραλία και θα ολοκληρωθεί στις 5 Δεκεμβρίου στο Άμπου Ντάμπι. Εκτός από τα γκραν πρι που αναβλήθηκαν φέτος και επανέρχονται (μη τα αριθμήσω ένα προς ένα), θα έχουμε και καινούριες προσθήκες με 3 αγώνες.

Πιο συγκεκριμένα μπαίνουν στο καλεντάρι το γκραν πρι της Ολλανδίας που είναι εκτός από το 1985, στη πίστα του Ζάντβορτ, το νεοσύστατο γκραν πρι της Σαουδικής Αραβίας, στη πίστα της Τζέντα και λογικά θα έχουμε και ένα δεύτερο αγώνα στην Αμερική, με έδρα το Μαϊάμι. Το γκραν πρι του Βιετνάμ που θα έκανε το ντεμπούτο του επίσης, ακυρώθηκε λόγω σκανδάλου διαφθοράς ενός σημαντικού στελέχους της διοργανώσης.

Οι ομάδες που θα συμμετέχουν είναι οι ίδιες με τις εξής διάφορες. Η Aston Martin εξαγόρασε τη Racing point και θα κατέβει με δική της ομάδα. Η Renault μετονομάζεται σε Alpine και θα αγωνίζεται με τα χρώματα της γαλλικής σημαίας. Και τέλος η McLaren αφήνει τους κινητήρες της Honda και επιστρέφει σε αυτούς της Mercedes.

Ο ρόλος της FIA, η εξέλιξη ενός θρύλου και το τι έρχεται

Για τους οδηγούς τώρα η Haas αποδέσμευσε τους Γκροζάν και Μάγκνουσεν και θα τρέχει με τον υιό Μικ Σουμάχερ και τον επίσης οδηγό από την F2 Νικίτα Μάζεπιν. Ο Σέρχιο Πέρεζ αποχωρεί από τη Racing point (Aston Martin) και δε θα έχει λογικά συμβόλαιο και τη θέση του θα πάρει ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Κάρλος Σάινθ πηγαίνει στη Ferrari από τη McLaren και τη θέση του θα πάρει ο Ντάνιελ Ρικιάρντο που φεύγει από τη Renault (Alpine). Τη θέση του εκεί θα πάρει ο άλλοτε πρωταθλητής Φερνάντο Αλόνσο που επιστρέφει στη F1.

Στον τεχνικό και σχεδιαστικό τομέα τώρα, οι ομάδες θα μεταφέρουν τα φετινά μονοθέσια στην επόμενη χρονιά, χωρίς να έχουν δυνατότητα για δραστικές αλλαγές. Περιορισμένες αλλαγές επιτρέπονται, που ήδη ξεκίνησαν από φέτος με φόντο την επόμενη χρονιά. Το μόνο που μένει είναι να δούμε πόσο καινοτόμες θα φανούν οι ομάδες με τις υπάρχουσες συνθήκες και στο χρόνο που θα έχουν στη διάθεσή τους.

Μέχρι την εκκίνηση της επόμενης σεζόν λοιπόν, έχουμε αρκετά να περιμένουμε και σίγουρα αρκετά καινούρια να δούμε. Ευχή όλων να είμαστε όσο το δυνατόν καλύτερα σε επίπεδα πανδημίας, που τόσο μας περιόρισε το 2020 και στοίχισε τη ζωή σε πολλούς συνανθρώπους μας. Να είστε όλοι και όλες καλά και να προσέχετε εσάς και τους δικούς σας ανθρώπους!

Ραντεβού πάλι το Μάρτιο!

21+ | Αρμόδιος Ρυθμιστής ΕΕΕΠ | Κίνδυνος εθισμού & απώλειας περιουσίας | Γραμμή βοήθειας ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | Παίξε Υπεύθυνα
* Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις