Super Bowl: Ιστορικό ρεκόρ τηλεθέασης με 113 εκατ. τηλεθεατές

Super Bowl: Ιστορικό ρεκόρ τηλεθέασης με 113 εκατ. τηλεθεατές

Super Bowl: Ιστορικό ρεκόρ τηλεθέασης με 113 εκατ. τηλεθεατές

Για ακόμη μία χρόνια το τελικό αποτέλεσμα του Super Bowl 57 και η επικράτηση των Kansas City Chiefs με 38-35 επί των Philadelphia Eagles περνά σε δεύτερη μοίρα, καθώς όλα τα βλέμματα συγκεντρώθηκαν στα εντυπωσιακά διαφημιστικά σποτ και στο Halftime Show.

Ο τελικός ήταν συναρπαστικός καθώς κρίθηκε από ένα γκολ της τελευταίας στιγμής, με τον ελληνικής καταγωγής Τζορτζ Καρλαύτη να πανηγυρίζει την κατάκτηση του τροπαίου, όμως τα 182,6 εκατ. τηλεθεατές που «στήθηκαν» μπροστά στις τηλεοράσεις τους δεν ενδιαφέρθηκαν ιδιαίτερα για το αθλητικό περιεχόμενο. Ακόμη η αναμέτρηση σημείωσε κατά μέσο όρο 7 εκατ. streams, αυξημένα κατά 18% σε σχέση με πέρυσι και κατά 103% σε σχέση με τα τελευταία streams που αφορούσαν στο Super Bowl της Fox το 2020.

Το Super Bowl αποτελεί μία «παιδική χαρά» για τους διαφημιστές, με τεράστια ονόματα σε πρωταγωνιστικούς ρόλους, ευφάνταστα σποτ, χιλιάδες προϊόντα και υπέρογκα ποσά, καθώς τα 7 εκατομμύρια δολάρια για 30 δευτερόλεπτα μόνο λίγα μπορούν να χαρακτηριστούν.

Οι κορυφαίες διαφημίσεις

Τα βλέμματα συγκέντρωσε ο Ben Affleck και η γνωστή σε όλους αδυναμία του στα Dunkin’ Donuts, στα οποία εργάστηκε σε drive-thru, ενώ η Jennifer Lopez τον έπιασε στα πράσα. Πρωταγωνιστικό ρόλο είχε και ο Snoop Dog, που πέρσι σάρωσε τη σκηνή στο ημίχρονο του Super Bowl, ενώ φέτος αποφάσισε να αλλάξει θέση και να λανσάρει τα νέα sneakers της Skechers. Τέλος μία ακόμα διαφήμιση με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, με τον Will Ferrell να μας ξεναγεί στο πώς το Netflix σκοπεύει να εντάξει ακόμα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις παραγωγές του συνεργαζόμενο με την General Motors.

Πάμε να δούμε αναλυτικά τα κορυφαία σποτ:

Ο Ben Affleck στα Dunkin’ Donuts

Η αδυναμία του Ben Affleck για τα Dunkin’ Donuts είναι ευρέως γνωστή και στο σποτ εμφανίζεται να εργάζεται σε drive-thru, με την Jennifer Lopez να τον πιάνει στα «πράσα».

Ο Jack Harlow αφήνει την ραπ για τα Doritos

Εμπνευσμένος από το εμβληματικό τριγωνικό σχήμα του τσιπ, ο Jack Harlow εγκαταλείπει την καριέρα του στη ραπ επιδιώκοντας το μεγαλείο του τριγώνου.

Το Breaking Bad τρώει… πατατάκια

Ο Walt και ο Jesse επιστρέφουν στο γνωστό σε όλους βανάκι-εργαστήριο του Breaking Bad, αλλά αντί για μεθαμφεταμίνη, παρασκευάζουν τα πιο τραγανά τσιπς για την Popcorners.

Ant-Man πίνει υπεύθυνα

Η Heineken επέλεξε τον Paul Rudd για να διαφημίσει την μπύρα χωρίς αλκοόλ, σε ένα άκρως ευρηματικό σποτ.

Έξι μοίρες Bud

Η διαφήμιση της Budweiser είναι ένα παιχνίδι για τους έξι βαθμούς της θεωρίας του χωρισμού και το επόμενο παιχνίδι, έξι μοίρες του Kevin Bacon.

Steve Martin και Ben Stiller πίνουν Pepsi Zero Sugar

H Pepsi κατάφερε να έχει διπλή παρουσία με δύο τεράστιους ηθοποιούς να γεύονται την υπέροχη γεύση της Zero Sugar.

 

Η Meghan Trainor απολαμβάνει τα Pringles της

Η Meghan Trainor φαίνεται να τρώει τα αγαπημένα της Pringles καθώς γυρίζει ένα βίντεο με το κινητό της.

Κάνε το καλύτερα με Avocados From Mexico

Τι θα γινόταν αν, πολύ παλιά, τα πράγματα είχαν πάει διαφορετικά στον Κήπο της Εδέμ; Τι θα γινόταν αν τα Avocados From Mexico ήταν εκεί ακριβώς στην αρχή για να κάνουν τον κόσμο καλύτερο;

Ο Snoop Dogg και τα αγαπημένα του Skechers

O πασίγνωστος ράπερ άλλαξε ρόλο φέτος, καθώς μετά την περσινή παρουσία στο Halftime Show αποφάσισε να πρωταγωνιστήσει σε ένα σποτ.

Το hit του Uber One

Ο Diddy στρατολογεί τους Montell Jordan, Kelis και άλλους για να κάνει ένα επιτυχημένο τραγούδι για το Uber One.

Η Alicia Silverstone επιστρέφει ως Το κορίτσι του Μπέβερλι Χιλς

Η Alicia Silverstone αναβιώνει τον ρόλο της έφηβης Cher από την coming-of-age teen comedy του 1995 και υποδύεται ξανά Το κορίτσι του Μπέβερλι Χιλς.

Το μέλλον της ηλεκτροκίνησης στο Netflix

Ο Will Ferrell ξενάγησε τους τηλεθεατές στο πώς το Netflix σκοπεύει να εντάξει ακόμα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις παραγωγές του συνεργαζόμενο με την General Motors.

To Half-Time Show ξεπέρασε την τηλεθέαση του αγώνα

Η μεγάλη επιστροφή της Rihanna ήρθε στο Half-Time Show του Super Bowl LVII με την αγαπημένη τραγουδίστρια να ξεσηκώνει τα πλήθη στην State Farm Arena.

Η πασίγνωστη τραγουδίστρια κέρδισε μάλιστα κατά κράτος τη μάχη της τηλεθέασης, αφού το σόου της συντονίστηκαν για παρακολουθήσουν 5.7 εκατομμύρια περισσότεροι θεατές, από όσους είδαν τον τελικό του NFL.

Για την ακρίβεια το Half Time Show είδαν 118.7 εκατομμύρια άνθρωποι, ενώ το παιχνίδι ανάμεσα στους Kansas City Chiefs του Γιώργου Καρλαύτη και στους Philadelphia Eagles το είδαν 113 εκατομμύρια άτομα.

21+ | Αρμόδιος Ρυθμιστής ΕΕΕΠ | Κίνδυνος εθισμού & απώλειας περιουσίας | Γραμμή βοήθειας ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | Παίξε Υπεύθυνα
* Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις